لیست مقاله های پذیرفته شده برای ارائه به صورت سخنرانی
(لیست نهایی)
برنامه ارائه مقالات به صورت سخنرانی وقت هر ارائه 15 دقیقه و 5 دقیقه نیز وقت پرسش و پاسخ است سخنرانی اول: 10 الی 10:20، سخنرانی دوم: 10:20 الی 10:40، سخنرانی سوم: 10:40 الی 11، سخنرانی چهارم: 11 الی 11:20 سخنرانی پنجم: 11:20 الی 11:40، سخنرانی ششم: 11:40 الی 12، سخنرانی هفتم: 12 الی 12:20، سخنرانی هشتم: 12:20 الی 12:40، سخنرانی نهم: 12:40 الی 13.
|
|||
سالن کنفرانس دکتر رضویه: طبقه 3 |
|||
هیأت رئیسه: دکتر محبوبه فولادچنگ- دکتر محمد حسن کریمی- دکتر جعفر جهانی |
پژوهشهای فلسفی و روان شناختی در زمینه تربیت معلم |
پنل شماره 1 |
|
محمد اکبری بورنگ: استادیار برنامه درسی، دانشگاه بیرجند سمیرا پور: دکتری مدیریت رفتاری، دانشگاه فردوسی مشهد |
تبیین نقش شخصیت و تاثیر آن بر رضایتمندی و انگیزش شغلی معلمان |
2180 |
1 |
احمدرضا اقتصادی: استادیار آموزش زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان-پردیس شهید بهشتی مشهد |
نظریه انتظار- ارزش و مدلFIT-Choice : چهارچوبی برای بررسی انگیزه های انتخاب شغل معلمی در دانشجو معلمان پردیس شهید بهشتی مشهد |
1910 |
2 |
عبدالرسول قادری: دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز محمد مزیدی: دانشیار وعضو هیات علمی دانشگاه شیراز |
رویکرد تربیت معلم : روحیه ی علمی یا روحیه ی معلمی؟ |
2036 |
3 |
امین ایزدپناه : دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شیراز بابک شمشیری: دانشیار و عضو هیأت علمی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شیراز |
تأملی در نقش و رسالت معلمان در گفتوگومندسازی تعلیم و تربیت |
1640 |
4 |
طاهره جاویدی کلاته آبادی: دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد |
آموزش ارتباط مراقبتی به دانشجومعلمان
|
1654 |
5 |
هیأت رئیسه دوم: دکتر خیر- دکتر تاجیک اسماعیلی- دکتر جاویدی |
ادامه پنل شماره 1 |
|
|
مهین کیخانژاد: مربی و عضو هئیت علمی دانشگاه فرهنگیان ، دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی |
تاثیر هوش فرهنگی و تفکر استراتژیک بر توسعه فرهنگ سازمانی در دانشگاه فرهنگیان |
1924 |
6 |
زهرا مهربان: استادیار سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی |
جایگاه تربیت معلم در سند برنامه درسی ملی |
1893 |
7 |
رضاساعی مهربان: دانشجوی دکتری رشته کارآفرینی(توسعه) و شاغل رسمی دانشگاه فرهنگیان اسد حجازی: دکتری مدیریت آموزشی و شاغل رسمی دانشگاه فرهنگیان |
بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان از اساتید دانشگاه فرهنگیان مورد مطالعه: پردیس(خواهران) نسیبه تهران |
1724 |
8 |
دکتر محمد عطاران: دانشیار، عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی |
داستان بهمثابه روش تحقیق |
1648 |
9 |
سالن پنل شماره 2: طبقه 3 |
|||
دکتر صادق نبوی- دکتر رحمان صحراگرد- دکتر شهربانو حقیقت |
پژوهشهای ناظر بر دانش و مهارتهای حرفهای معلمان |
پنل 2 |
|
مریم روزبهانی : کارشناس ارشد برنامه ریزی درسی دکتر سید محمدرضا امام جمعه : استادیار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران دکتر رضا ساکی : استادیار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران |
یک معلم، دو درس: افزایش دانش عملی معلم و در نتیجه افزایش فراگیری شاگردان در فرآیند درس پژوهی |
2279 |
1 |
عباس اناری نژاد:استادیار، دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید رجایی فارس الهه روشن دید:دانشجوی علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، مرکز آموزش عالی سلمان فارسی شیراز مهزاد قره خانی:دانشجوی علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان ، مرکز آموزش عالی سلمان فارسی شیراز |
فرصت ها و چالش های تدریس معلمان در کلاس های چندپایه (مطالعه موردی استان فارس) |
2254 |
2 |
حسین احمدی مقدم: دانشجوی کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی زنجان، ایران، ( نویسنده مسئول) دکتر اکبر حیدری: دکترای مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت مدرس تهران و مدرس دانشگاه، مدیر گروه تحقیق و پژوهش، آموزش و پرورش استان زنجان. مقصود احمدی مقدم :آموزگار آموزش و پرورش، ناحیه 1، استان زنجان، ایران |
بررسی توسعهی حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان زنجان ( با تاکید بر نظریهی داده بنیاد) |
1972 |
3 |
مینو مکی :دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کازرون، کازرون، ایران علیرضا قاسمی زاد: دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کازرون، کازرون، ایران |
بررسی میزان مشارکت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس در سال تحصیلی 95 -1394 در فعالیت های پژوهشی، مشکلات موجود و ارائه راه حل مناسب |
2042 |
4 |
بتول بصیرى: دکتری برنامه ریزی درسی از دانشگاه اصفهان، مدرس دانشگاه فرهنگیان، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان محمود مهرمحمدی: استادگروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت مدرس تهران احمد رضا نصر: استاد گروه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان سید ابراهیم میرشاه جعفری: استاد گروه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان |
شناسایی و تبیین مهارت های مورد نیاز تدریس در دانشگاه فرهنگیان " از دیدگاه صاحب نظران و اعضای هیأت علمی" |
2076 |
5 |
هیأت رئیسه دوم: دکتر جاودانی- دکتر عباس اناری نژاد- دکتر سید عطا تقوی اصل |
ادامه پنل شماره 2 |
|
|
اعظم جمشیدی توانا: دکتری برنامه ریزی درسی، مدرس دانشگاه فرهنگیان |
نقش مربی؛ تحلیلی مبتنی بر اسناد بالادستی و واکاوی تجارب دانشجومعلمان در کارورزی |
2015 |
6 |
بتول بصیرى: دکتری برنامه ریزی درسی از دانشگاه اصفهان، مدرس دانشگاه فرهنگیان و پیام نور اصفهان احمد رضا نصر: استاد گروه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان سید ابراهیم میرشاه جعفری: استاد گروه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان محمود مهر محمدی: استادگروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت مدرس تهران |
شناسایی نیاز های پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان و « نقش آن در تربیت دانشجو- معلمان پژوهش محور » |
1990 |
7 |
علی عبدالخانی:بیر آموزش و پرورش منطقه شاوور استان خوزستان، کارشناس ارشد تحقیقات آموزشی سکینه عبدالخانی:دبیر آموزش و پرورش منطقه شاوور استان خوزستان، کارشناس ارشد میکروبیولوژی |
بررسی تطبیقی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان با برنامه دوره بالینی دکتری عمومی پزشکی |
1832 |
8 |
ناصر رشیدی محمد رضا فرنگی |
Critical friend groups as a tool for honing teachers’ practice: a mixed method study |
2165 |
9 |
سالن پنل شماره 3: طبقه 3 |
|||
هیأت رئیسه: دکتر رحمت اله مرزوقی- دکتر مهدی محمدی- دکتر قاسم سلیمی |
پژوهش های ناظر بر برنامه درسی دوره های تربیت معلم، الگوهای مدیریت، |
پنل 3 |
|
حسین میهمی دانشجوی دکتری زبانشناسی کاربردی، دانشگاه شیراز، پژوهشگر بنیاد نخبگان فارس محمد رامین باستان کارشناس هماهنگی و نظارت، بنیاد نخبگان استان فارس |
آموزش مرحله ای دانشجو-معلمان با رویکرد جامعه بنیان: طرح جامع بنیاد نخبگان فارس |
2207 |
1 |
فهیمه گندمی: دانشجوی دکتری رشته مطالعات برنامه درسی، دانشگاه تربیت مدرس. |
ماهیت ویژه پژوهش روایی در برنامه درسی تربیت معلم |
2037 |
2 |
محمّد بیرامی: دانشجوی دوره دکتری برنامه¬ریزی درسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، گروه برنامه ریزی درسی، تهران، ایران مریم سیف نراقی : دکتری روانشناسی کودکان استثنایی، عضو هیئت علمی علوم و تحقیقات تهران، استاد دانشگاه علامه طباطبایی عزت الله نادری : دکتری روانشناسی، عضو هیئت علمی علوم و تحقیقات تهران، استاد دانشگاه تربیت معلم مجید علی عسگری: دکتری برنامه¬ریزی درسی، عضو هیئت علمی علوم و تحقیقات تهران، دانشیار دانشگاه خوارزمی |
ارائه الگوی دستیابی به تربیت معلم طراز جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اجرای برنامه درسی جدید کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان |
1921 |
3 |
دکتر کبری امامی ریزی: استادیار گروه علوم تربیتی ،واحد ایذه،دانشگاه آزاد اسلامی،خوزستان،ایران دکتر فروغ منصوری: عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی ،واحد ایذه،دانشگاه آزاد اسلامی،خوزستان،ایران |
نیاز سنجی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه معلمان |
1912 |
4 |
دکتر سیدمحمدعلی میرجلیلی : دانشگاه فرهنگیان، گروه علوم تربیتی، پردیس شهیدان پاکنژاد یزد، ایران.(دکتری تعلیم و تربیت) دکتر محمود کمالی زارچ: دانشگاه پیام نور، واحد تفت، گروه علوم تربیتی(دکتری روانشناسی تربیتی) |
تبیین کاربرد فناوری اطلاعات از نگاه مدیریت تغییر در مراکز تربیت معلم |
2233 |
5 |
هیأت رئیسه دوم: دکتر علیرضا صادق زاده- دکتر مریم شفیعی- دکتر حیدری
|
ادامه پنل 2 |
|
|
مسعود نوری:دانشجوی دکتری مدیریت آموزش عالی، دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه حبیب اله افشار پور:کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان مریم نوری: کارشناسی ارشد مطالعات خانواده، پردیس شهید صدوقی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه |
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه |
1779 |
6 |
پروین قربانیان: دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی واحد علوم تحقیقات تهران شیما ملکی: دانشجوی علوم تربیتی گرایش استثنایی، دانشگاه فرهنگیان خدیجه چنانی: دانشجوی علوم تربیتی گرایش استثنایی، دانشگاه فرهنگیان |
رمزگشایی نقشه گنج (نقشه جامع علمی کشور) و تحقق بیش از نیمی از راه با آموزش و معلمی
|
1651 |
7 |
سیدصادق نبوی: عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان علی فرهادیان: عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان |
آسیبشناسی فرایند گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان: مطالعهای کیفی
|
1849 |
8 |
مرتضی قاسمی اقدمی: کارشناس وزارت آموزش و پرورش |
دانشگاه فرهنگیان و حلقه مفقوده ای به نام تربیت مدیران مدارس |
1887 |
9 |
سالن دکتر حسینی: طبقه 2 |
|||
دکتر محبوبه البرزی- دکتر شهرزاد خوشبخت- دکتر مرضیه شاه سنی |
پژوهشهای های ناظر بر شایستگیهای حرفه ای معلمان و روشهای تربیت معلم |
پنل شماره 4 |
ردیف |
اسد حجازی: دکترای مدیریت آموزشی دانشگاه خوارزمی، مدرس و مدیر وقت امور کارورزی و مدارس وابسته دانشگاه فرهنگیان کشور. |
کارورزی در دانشگاه فرهنگیان ایران: چالشها و راهبردها (یک مطالعه کیفی) |
1736 |
1 |
مریم شفیعی سروستانی:استادیار بخش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز وحیده علوی: دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی دانشگاه شیراز اسداله راهخداپور:دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی دانشگاه شیراز. فرشاد رشیدی: دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی دانشگاه شیراز. |
بررسی اثربخشی معلمان با بهبود صلاحیتهای حرفهای آنان |
2074 |
2 |
اسماعیل جوکار :دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه بوشهر سیده نجمه مولایی: دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان عباس اناری نژاد: استادیار، عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان |
رابطه تجارب دانشگاهی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس |
2143 |
3 |
پوران خروشی: دکترای برنامه ریزی درسی، مدرس پردیس فاطمه زهرا (س)، دانشگاه فرهنگیان اصفهان احمدرضا نصر اصفهانی: استاد گروه علوم تربیتی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه اصفهان سید ابراهیم میرشاه جعفری: استاد گروه علوم تربیتی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه اصفهان نعمت الله موسی پور: معاون آموزشی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، تهران |
مدل مفهومی شایستگیهای مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس دیدگاه صاحبنظران |
1678 |
4 |
صرفناز باقری : سرپرست دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا تبریز علی فتحی : دانشکده علوم پزشکی تبریز شهین امام علیپور : دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا افسانه علی اشرفی: آموزش و پرورش |
مطالعه ی تجربیات دانشجومعلمان از دوره های کارورزی:یک مطالعه ی پدیدار شناسی |
1997 |
5 |
هیأت رئیسه دوم: دکتر ربابه رستمی-دکتر آمنه احدی- دکتر رضا ساکی |
ادامه پنل شماره 4 |
|
|
رسول شریفی نجف آبادی: دکتری جغرافیا، استادیار دانشگاه فرهنگیان، اصفهان احمدرضا فتاحیان کلیشاد رخی :دانشجوی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان اصفهان |
بررسی عوامل موثر در کارایی معلمان تازه کار جهت تدریس مطالعات اجتماعی مطالعه ی موردی: فارغ التحصیلان رشته ی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان واحد نجف آباد |
1916 |
6 |
معصومه افشار: هیات علمی دانشگاه فرهنگیان خدیجه چنانی : دانشجوی علوم تربیتی گرایش استثنایی، دانشگاه فرهنگیان شیما ملکی : دانشجوی علوم تربیتی گرایش استثنایی، دانشگاه فرهنگیان |
ارائه الگویی به منظور تربیت معلم حرفهای در دانشگاه فرهنگیان |
1820 |
7 |
مریم رضایی: دکتری رشته مطالعات برنامه درسی غلامعلی احمدی: عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران محدثه نگهبان: دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران
|
بررسی میزان اثرگذاری واحدهای کارورزی دوره تربیت معلم بر کیفیت تدریس معلمان فارغ التحصیل در سال تحصیلی 95
|
1650 |
8 |